عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نگرانتم

 آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نگرانتم را بصورت رایگان دانلود کنید. دانلود در ادامه مطلب     دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320      دانلود اهن

 آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نگرانتم را بصورت رایگان دانلود کنید. دانلود در ادامه مطلب     دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320      دانلود اهن

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    392 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    483 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    895 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    541 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    474 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    446 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    393 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    313 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نگرانتم
خلاصه داستان :

 آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نگرانتم را بصورت رایگان دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب

    دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
     دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
    حجم اهنگ : 3.94 مگابایت
    حجم البوم : 9.75 مگابایت
    نظر یادتون نره !

 

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام نگرانتم

بارون که میزنه این آسمون منو

دیوونه میکنه خون گریه میکنه

هی پا به پای من تو این خیابونا

من گریه میکنم اون گریه میکنم

بارون که میزنه باز جای خالیه تو درد میکنه

تو کوچه های شهر میفهمم اینو من تنهایی آدم و ولگرد میکنه

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره

من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مردن واسه تو زندگیشه

تگ دوم آهنگ

بعد تو با کسی قدم نمیرنم از کوچه ها بپرس

سیگارهای من ترکم نمیکنن باور نمیکنی از پاکتا بپرس

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره

من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مردن واسه تو زندگیشه

من هنوز نگرانتم نگرانتم نگرانتم نگرانتم

من هنوز نگرانتم نگرانتم نگرانتم نگرانتم

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 125

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان