عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

اس ام اس های جدید سرکاری و جالب مهر 94

اس ام اس سرکاری sms sarekari • اگه یه روز یه پروانه رو شونت نشست نرونش. چون من ادرس زیبا ترین گل دنیا رو بهش دادم… . . . . . . بذار یخورده رو شونت است

اس ام اس سرکاری sms sarekari • اگه یه روز یه پروانه رو شونت نشست نرونش. چون من ادرس زیبا ترین گل دنیا رو بهش دادم… . . . . . . بذار یخورده رو شونت است

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    392 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    483 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    895 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    541 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    474 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    446 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    393 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    313 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
خلاصه داستان :

اس ام اس های جدید سرکاری و جالب مهر 94

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

اگه یه روز یه پروانه رو شونت نشست نرونش.

چون من ادرس زیبا ترین گل دنیا رو بهش دادم…

.

.

.

.

.

.

بذار یخورده رو شونت استراحت کنه

خودش میره پیداش میکنه

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

تــنـــهــایــی ام را دوســـت دارم

.

.

.

.

.

چون خبر مرگم چــــاره ی دیــگری نـــدارم

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

من اگه تو pv جواب کسی رو نمیدم

به این خاطر نیست که مغرورم

.

.

.

.

.

به این خاطر که تو pv اصلا کسی بهم پیام نمیده

که بخوام جوابشو بدم.

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

بگـــــــو گلابــــی

.

.

.

.

.

.

مـــن خــــوشــــگـــلـــــــم تـــو گــــاوی

خو کودک درونم فعال شده گناه داله خو

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

میدونید بدترین دردتوی دنیا چه دردیه؟

.

.

.

.

.

درد حاصل از کشیدن دندون عقله

اوناییکه کشیدن میدونن چی میگم

والا بخدا

همش ک نباید درد عشقی باشه

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

جیگررررر من کجااااااسسسس????

.

.

.

.

.

.

.

پیداش کردم بالای کلیه هامه ،خداروشکر سر جاشه!!!!!

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

سلام جیگرم!

.

.

.

با جیگرم بودم

من عادت دارم به اعضایه بدنم سلام بدم!

شما به کارت برس!

سلام کبدم!  (:  (:  (:  (:

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

حسود نیستم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

همین دیگه 

حالا بعدا بازم از ویژگی های

منحصر بفردم براتون میگم بیشتر با هم آشنا میشیم ^___^

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

نون پنیر و کیوی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

با هم نخور اسهال میگیری

میدونم دنبال مصرع بعدیش بودید!

اما برای من سلامتی شما از همه چیز مهمتره!

اس ام اس سرکاری

sms sarekari

از خدا می خوام توی زندگی موانع رو از سر راهت برداره …

چون خر نمی تونه مثله اسب

از روی موانع بپره !!@ــــ@ اه اینقد عر عر نکن!!!»ـــــــ«

اس ام اس | اس ام اس های سرکاری | اس ام اس سرکاری

توضیحات / دانلود گزارش کد : 2403

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان