عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

اس ام اس هاس عاشقانه و رمانتیک پاییزی 94

همره باد سر پاییزی سرنوشت من و و تو گشته جدا رهسپاری عشق من اکنون میسپارم تو را به دست خدا . . . ≈≈≈♦≈≈≈ ≈≈♦≈≈ ≈♦≈ پاییز را دوست دارم بخاطر شب های سرد و

همره باد سر پاییزی سرنوشت من و و تو گشته جدا رهسپاری عشق من اکنون میسپارم تو را به دست خدا . . . ≈≈≈♦≈≈≈ ≈≈♦≈≈ ≈♦≈ پاییز را دوست دارم بخاطر شب های سرد و

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    390 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    481 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    893 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    540 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    473 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    451 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    445 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    392 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    312 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
خلاصه داستان :

اس ام اس هاس عاشقانه و رمانتیک پاییزی 94

همره باد سر پاییزی سرنوشت من و و تو گشته جدا

رهسپاری عشق من اکنون میسپارم تو را به دست خدا . . .

 

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

پاییز را دوست دارم

بخاطر شب های سرد و طولانی اش

بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام

بخاطر پیاده روی های شبانه ام

بخاطر بغض های سنگین انتظار

بخاطر اشک های بی صدایم

بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام . . .

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

تو می دانی آنها که از چشم می افتند،

دقیقا کجا می افتند…؟! به دنبال خــــــــودم می گردم!!!

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

زندگی را به بهانه خواب

خواب را به بهانه درد

درد را به بهانه تو فراموش کردم

حال خود قضاوت کن که از من چه ماند

جز تویی که وقت و بی وقت من را انکار می کنی

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

پاییز فصل رسیدن انارهای سرخ است

و انار چه دل خونی دارد از رسیدن . . .

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

پاییز منم که هر روز چهره ی زردم را

با سیلی دروغهایت سرخ می کنم

تا هرگز نفهمی آنکه بهار سبزم را

به خزان نشاند تو بودی . . .

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

دلم کسی را می خواهــــد

که هر شب به من بگوید  دوستــــت دارم

و هر روز آنرا ثـــــابت کند…!!

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

هی پاییز… ابرهایت را زود بفرست

شستن این گرد غم از دل من چندین پاییز باران میخواهد . . .

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

شیشۀ نازک احساس مرا دست نزن!

چِندشم می شود از لکۀ انگشت دروغ…!!!

آن که میگفت که احساس مرا می فهمد…

کو کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

تو بردی…  همه هورا کشیدند…

حالا پایت را از روی خرده های دلم بردار…  کافیست…

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

غم انگیز است پاییز و غم انگیزتر وقتی تو باشی و

من برگ‌ها را با خیالَت تنها قدم بزنم . . .

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

بیــشتـریـن ضــربــه هـــا همیشه واسه بهــتـریـن آدمـــا بوده!

واسـه خــــــوبــــــیـ هاتــــون، حـــد بــــزاریــــد!!

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

باز پاییز است، اندکی از مهر پیداست

حتی در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست

مهرت قشنگ، پاییزت مبارک . . .

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

هروقت در فریب دادن کسی موفق شدی

به این فکر نکن که اون چقدراحمق بوده

به این فکر باش که اون چقدر به تو اعتماد داشته

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

تنهایی نامِ دیگر پاییز است

هرچه عمیق‌تر برگ‌ریزانِ خاطره‌هاتْ بیش‌تر . . .

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

بی قراری هایم، پاییز می خواهد

از چشم های عاشقم نگاهت را از من نگیر

این پاییز را عاشقم باش، لطفاً . . .

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

احساسم را به دار آویختم

منطقم را به گلوله بستم

لعنت به هر دو که عمری بازی ام دادند

دیگر بس است می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم…!

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

از پاییز مهرش برای تو

برگ ریزش برای من

پاییز مبارک

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

جلوی آینه قدی می ایستم و از تک تک اعضائم بخاطر این اوضاعم …

عذر خواهی میکنم!!!

≈≈≈♦≈≈≈

≈≈♦≈≈

≈♦≈

باز هـــــم خیال تو مرا “برداشــــت”

کجا می‌‌برد نمیدانم!

آهــــای نارفیق …

بازی ات که تمـــــــــام شد مرا دوباره

با همین لباس بی‌ قــــــــراری دیدن دوباره ات

بر سر شعر‌هـــــــــــایم بنشان!!!

توضیحات / دانلود گزارش کد : 2413

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان