عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

اس ام اس تبریک روز ولنتاین2016

اس ام اس تبریک روز ولنتاین2016

اس ام اس تبریک روز ولنتاین2016

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    392 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    483 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    895 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    541 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    474 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    446 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    393 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    313 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
خلاصه داستان :

اس ام اس تبریک روز ولنتاین2016

.

به رفیقم زنگ زدم میگم کجایی ؟ میگه : امروز ولنتاینه دارم کادو میخرم . گفتم: شیطون نگفته بودی حالا با کی آشنا شدی؟ گفت : با هیچکس . گفتم: پس واسه کی داری کادو میخری؟

گفت : برای مادرم. عشق من مادرمه ….

.

 

اس ام اس تبریک ولنتاین

*

*
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰
۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰ولنتاین مبارک۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷
۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۷۷۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

.

اس ام اس ولنتاین 94

.
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم ؛ یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید….
ولنتاین مبارک عشق خوبم

.

اس ام اس ولنتاین2016

.
مهم نیست ولنتاین یا سپندارمذگان
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
بی بهانه دوستت دارم…..!

.

تبریک ولنتاین2016, تاریخ دقیق ولنتاین

.

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من ولنتاین مبارک …..!

*

 اس ام اس روز عشق, ولنتاین2016, پیام های عاشقانه برای ولنتاین

*

ولنتاین مبارک

همراه یک بغل گل رز

یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش…!

.

ولنتاین2016, اس ام اس مخصوص ولنتاین

.

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم

اما به شرط اینکه مواظبش باشی ، نه به خاطر اینکه قلب منه ، نه ، به خاطر اینکه تو توشی!!!!

ولنتان مبارک عشقم

.

اس م اس ولنتاین2016, اس ام اس برای ولنتاین, اس ام اس روز ولنتاین

.

هر پنجره ای زیباست نازنین
اگر تو میان قاب آن طلوع کنی…!

ولنتاین مبارک

.

اس م اس ولنتاین2016, اس ام اس برای ولنتاین

.

من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام

یک شعر پر از غلط

یک پرنده ی بی آسمان

یک نسیم سرگردان

یک رویای ناتمام

دوستت دارم عشقم

.

اس ام اس ولنتاین 94

.
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی

برمودای من ؛ ولنتاینت مبارک :-*

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک valentine ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

خاری روی شمعک، با پول توی قلک
تو سرمای زمستون، برات هدیه خریدم
تا که بگم عزیزم، شیرینی مثل پشمک
با دنیا نازو چشمک ، ولنتاینت مبارک …

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ Valentine ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ . . .
ﻣﻦ ﻧﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ . . .
ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﻧﻘﺎﺏ . . . !
پیشاپیش ﺭﻭﺯ ﺗﺌﺎﺗﺮ ﻣﺒﺎﺭﮎ …

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

اگه ریا نباشه یکی از افتخاراتم اینه که
تا حالا کادوی ولنتاین از نزدیک ندیدم
اصن یه وعضیه…

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک روز ولنتاین2016 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس روز ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

از این فاصله حتی
بوی دوست داشتنت
عشق را به تماشا کشید
آنقدر بی‌ حساب و کتاب دوست دارمت
ترسم از این است
عشق قدغن شود
مگر می‌‌شود دوست داشتنت را پنهان کرد ..؟!
ولنتاین مبارک

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس روز ولنتاین ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

اگر روزی دشمن پیدا کردی بدون در رسیدن به هدفت موفق بودی.اگر روزی تهدیدت کردن بدون در برابرت ناتوانند. اگر روزی خیانت دیدی بدون قیمتت بالاست. اگر روزی ترکت کردند بدون با تو بودن لیاقت میخواد

.

ولنتاین2016

.

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ولنتاین2016 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

شک کرده‌ام
به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام….!
این روزها دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار ..!!
روزت مبارک عشقم

.

اس ام اس جدید و خنده دار, اس ام اس ایرانی, پیامک زیبا

.

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش : من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود
به امیدیکه تو فانوس شب من باشی
ولنتاین مبارک

.

ولنتاین 94, ولنتاین ۲۰۱۶, اس ام اس ولنتین, ام اس اس, جدید اس ام اس

.

valentine
v           victor of love
a                 adoring u
l                      love  u
e        every thing 4u
n                   need  u
t            thinking of u
i                     i miss u
n          nothing but u

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ولنتاین2016 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

رایجترین دروغ در روزهای قبل از ولنتاین!
عزیزم دوست داری چی بگیرم واست؟؟؟
عشقم همین که هستی بهترین کادو واسم!!!
حالا اگه واسش کادو نگیری پدر تو در میاره ها!!!
.

 اس ام اس ولنتاین, تبریک ولنتاین2016, تاریخ دقیق ولنتاین

.

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند . عزیزم ولنتان مبارک

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ولنتاین2016 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند

.

ولنتاین2016, اس ام اس مخصوص ولنتاین, اس ام اس های ولنتاین
.

وقتی که اشتباهی پیش میآید ، وقتی که احساس ناراحتی میکنی
وقتی که اشک از چشمات سرازیر میشه همیشه ۳ چیز را به خاطر بیار
من همیشه با توام
هنوز با توام
با تو خواهم ماند

*

اس ام اس ولنتاین2016

.

می دونی ولنتاین یعنی چی ؟
یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده
و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم ، ولنتاین مبارک

*

اس ام اس ولنتاین جدید, ولنتاین اس ام اس, اس ام اس ویژه ولنتاین2016

*
از این فاصله حتی
بوی دوست داشتنت
عشق را به تماشا کشید
آنقدر بی‌ حساب و کتاب دوست دارمت
ترسم از این است
عشق قدغن شود
مگر می‌‌شود دوست داشتنت را پنهان کرد ..؟!

ولنتاین مبارک

.

اس ام اس ولنتاین 94

.
بهترین لحظه ، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم

بعد ۱ اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات …!
ولنتاینت مبارک عشقم !

.

اس ام اس تبریک روز ولنتاین2016, پیامک روز عشق2016

.
قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .
ولنتاین مبارک عشقم

.


اس ام اس ولنتاین ۹4

.

صدای پای تو بهترین ترانه هاست
زمزمه کن تشنه شنیدنم….

عشقم ولنتاین مبارک

.

 اس ام اس تبریک ولنتاین, پیامک ولنتاین1394, اس ام اس عاشقانه ولنتاین

.

V. . . is for Valentine ; you are my only Valentine
A . . . is for I will Always be yours
L . . . is for Love at its most extreme
E . . .is for Everlasting love ; Ecstatic love
N . . . is for Never-ending love
T . . . is for we will Always be Together forever
I . . . is for you being Intelligent and Innocent
N . . . is 4 Natures naughty way of saying I luv you to
E . . . is for Eternity our love is so ever lasting

.

اس ام اس ولنتاین انگلیسی, جدیدترین اس ام اس ولنتاین, اس ام اس عاشقانه جدید ولنتاین

.
It still seems like magic
everytime I remember
how love softly touched our hearts
bringing in together
I love you Happy Valentines Day

.

متن تبریک ولنتاین 94,اس ام اس تبریک ولنتاین

.

به سلامتی اون دخترایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی ادکلن بخرن

+

حالا به سلامتی اون پسرایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن ..

.

 اس ام اس روز عشق, ولنتاین2016, پیام های عاشقانه برای ولنتاین
.
من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو

به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو

من در این دنیا دو چیز میخواهم

یکی تو و دیگری خوشبختی تو

ولنتاین2016 مبارک

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک روز ولنتاین2016 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت

عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت

ولنتاین 94 مبارک
.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ولنتاین2016 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که

نمی خوای از دستش بدی .

ولنتاین مبارک
.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک روز ولنتاین2016 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک
.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس ولنتاین2016 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین 94 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم

تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

.

.

جوک و اس ام اس جدید, اس ام اس جدید باحال

.

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک ولنتاین 94 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند
.

روز عشاق,کادو ولنتاین,gkjhdk
.

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه

.

اس ام اس های زیبا برای ولنتاین,پیامک ویژه عشق

.

گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس تبریک روز ولنتاین2016 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد

.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 2507

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان