عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

فال روز یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲

فال روز یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ فروردین: امروز صبح برای شما پر از سورپرایز خواهد بود. روی کارهای روزانه تان تمرکز کنید، والدینتان را در کارهایشان کمک کنید، کمی خرید کنید و خانه را تمیز کنید. بعض

فال روز یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ فروردین: امروز صبح برای شما پر از سورپرایز خواهد بود. روی کارهای روزانه تان تمرکز کنید، والدینتان را در کارهایشان کمک کنید، کمی خرید کنید و خانه را تمیز کنید. بعض

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    391 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    481 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    895 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    540 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    473 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    445 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    392 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    312 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
فال روز یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲
خلاصه داستان :

فال روز یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲

فروردین:

امروز صبح برای شما پر از سورپرایز خواهد بود. روی کارهای روزانه تان تمرکز کنید، والدینتان را در کارهایشان کمک کنید، کمی خرید کنید و خانه را تمیز کنید. بعضی تغییرات خوشایند در اواخر روز اتفاق خواهند افتاد و واقعیت می توند از ترسناک ترین انتظاراتتان پیشی بگیرد.

اردیبهشت:

تمام روز شما درگیر امور و رفاه خانوادگی خواهید بود. قبل از اینکه عصر برسد، تلاش بیشتری برای روابط و نزدیکی های خانوادگی صرف کنید. سعی نکنید انها را عوض کنید، فقط به اهمیت آنها اقرار کنید. ساعات عصر برای اوقات خانوادگیتان خوب خواهند بود.

خرداد:

دوقلوها نباید برای شیرجه رفتن به سوی مسایل عجله داشته باشند-به برنامه روزانه خشک خود پایبند باشید. کاملا می توانید که حتی کارهای آشنا را هم با چشمان نیمه باز و خواب آلود تمام کنید. خلق و خویتان در هنگام عصر به طرز چشم گیری عوض خواهد شد. دیگر ناراحت و غمگین نخواهید بود. ذهنتان تیزهوش خواهد شد و اجتماعی و خودانگیخته می شوید.

تیر:

ساعات روز باید کاملا به لذت وخوشی بگذرند. اگر این طور نباشد، احتمالش وجود دارد که درگیر مشکلات کس دیگری باشید. در این دوره شما باید به جای سخت کار کردن استراحت کنید و انرژیتان را بازگردانید. عصر هم قطعا غیرقابل مقاوت و قوی خواهید شد.

مرداد:

امروز برای شما تقسیم به دونیمه نابرابر خواهد شد. در زمان صبح می توانید بخوابید، به یپاده روی بروید یا بعضی کارهای خانگی ساده را انجام دهید. احساس آرامش و امنیت بیشترین اهمیت را برایتان خواهد داشت. در اواخر روز نیازتان برای کارهای اجتماعی و تجربه لحظات روشن به طرز چشم گیری رشد خواهد کرد.

شهریور:

امروز در نیمه اول روز نیاز به رفتار آرام و نرم دارید. بااین حال باید این را درذهنتان نگه دارید که دیگران هم به همین نگرش ها نیاز دارند. توصیه می شود که هنگام عصر جو اطراف را عوض کنید. وقت آن رسیده که کمتر سنتی فکر کنید و کمی خلاق تر باشید.

مهر:

در اواخر امروز منتظر سورپرایزهای دلپذیری باشید. شاید تصادفا به کسی بربخورید که انتظارش را نداشتید، شاید هم با یک همراه بامزه به محل های جدیدی سفر کنید. همچنین ممکن است که اخبار غیرمنتظره ای به شما بدهند یا پیشنهادهای هیجان انگیزی به شما داده شود.

آبان:

در نیمه اول روز یک فرشته محافظ از شما مراقبت خواهد کرد. بنظر می رسد که بعد پی کار خودش برود و شما را ترک کند تا خودتان با مشکلاتتان دست به یقه شوید. عصر نوید بخش فرصت های تماشایی تری است، ولی باید مراقب فتنه جویی، بی احتیاطی های ناآگاهانه و شوروشوق اضافی باشید.

آذر:

نیمه اول روز برای شما می تواند پر از ناراحتی های زمین گیر کننده باشد. هرچه زودتر بتوانید افکار پرفشار دیروز را از خود دور کنید، بیشتر هم می توانید از اوقات عصرتان لذت ببرید. در اواخر روز هم یک بار دیگر به شما هشدار داده خواهد شد تا هر چیزی که زندگی عرضه می کند را به شوخی بگیرید.

دی:

امروز به سختی می توانید مدیر و رهبر بازی باشید! باید همه چیز را آنجور که هستند بپذیرید، سعی نکنید که همه چیز را طوری که مناسب شما ست تغییر دهید. از همسرتان هم تقاضای هیچ تغییری نکنید. نتیجه اش می تواند خیلی متفاوت تر از آنچیزی باشد که امیدش را داشتید.

بهمن:

هرکدام از بهمنی ها اطلاعات جالبی را تا هنگام عصر جمع کرده و بسیاری هم ایده های جدید و خیلی خلاقانه ای را آغاز می کنند. جای تعجب نیست که میلتان به روابط اجتماعی دنیایتان را حکمرانی می کند. عصر هم برای آن خیلی مناسب خواهد بود.

اسفند:

امروز برایتان با آرامش و بی حادثه آغاز می شود. همان طوری که همیشه در رویاهایتان می دید. جو اوقات صبحتان آنقدر متعادل خواهد بود که بسیاری از شما احساس می کنید که دارید خواب می بینید و واقعی نیست. البته ستاره ها برنامه های دیگری برای شما دارند. احتمالا ساعات صبح را باید فعالانه تر بگذرانید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 397

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان