عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

اس ام اس های قشنگ و ناز عاشقانه

اس ام اس های قشنگ و ناز عاشقانه اس ام اس های ناز عاشقانه همین که صدایم می‌کنی همه چیز این جهان یادم می‌رود یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد یادم می&zwn

اس ام اس های قشنگ و ناز عاشقانه اس ام اس های ناز عاشقانه همین که صدایم می‌کنی همه چیز این جهان یادم می‌رود یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد یادم می&zwn

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    390 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    481 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    893 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    540 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    473 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    384 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    384 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    451 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    445 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    417 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    392 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    312 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    444 مشاهده 2 پاسخ alizatab
اس ام اس های قشنگ و ناز عاشقانه
خلاصه داستان :

اس ام اس های قشنگ و ناز عاشقانه

اس ام اس های ناز عاشقانه

همین که صدایم می‌کنی همه چیز این جهان یادم می‌رود

یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد

یادم می‌رود سر جایم بایستم

پابه‌پا می‌شوم

زمین می‌لرزد

اس ام اس و جملات عاشقانه

 

چه با قاطعیت حکم میدهی که حواست رو جمع کن

و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست !

اس ام اس و جملات عاشقانه

شعر را دوست دارم

که می‌تواند زمان را نگه دارد

و تو را کنار من بی‌آنکه پیرت کنم

و سنگینی کنم بر شانه‌ات

گاهی به من فکر کن

مثل دستی ناشناس

در بریده ای از عکسی قدیمی

اس ام اس و جملات عاشقانه

خواستم هرچه را که بوی تو می داد بسوزانم

جانم آتش گرفت !

اس ام اس و جملات عاشقانه

عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی

در کنار احساسی از باران

لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید

احساست را برای لحظه ای به آفتاب

هم ببخش که گرمی را به تو می بخشد

احساس را باید در قابی از عقل گذاشت

و عاشقانه به آن خیره شد

اس ام اس و جملات عاشقانه

قندان خانه را پُر کردم از حرف هایت

تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم

هوس فنجانی دیگر کرده ام

کمی بیشتر بمان !

توضیحات / دانلود گزارش کد : 418

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان