عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

فال روزانه یکشنبه (18 اسفند - 9 مارچ)

فال روزانه یکشنبه (18 اسفند - 9 مارچ) فال روز یکشنبه 18 اسفند 92 فروردین: انرژی زیاد شما به سمت ارتباطات، مکالمه، مکاتبه، تبادل خبر یا تفکر هدایت می شود. وقت فوق العاده ای برای استراحت

فال روزانه یکشنبه (18 اسفند - 9 مارچ) فال روز یکشنبه 18 اسفند 92 فروردین: انرژی زیاد شما به سمت ارتباطات، مکالمه، مکاتبه، تبادل خبر یا تفکر هدایت می شود. وقت فوق العاده ای برای استراحت

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    392 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    483 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    895 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    541 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    474 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    446 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    393 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    313 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
فال روزانه یکشنبه (18 اسفند - 9 مارچ)
خلاصه داستان :

فال روزانه یکشنبه (18 اسفند - 9 مارچ)

فال روز یکشنبه 18 اسفند 92

فروردین:

انرژی زیاد شما به سمت ارتباطات، مکالمه، مکاتبه، تبادل خبر یا تفکر هدایت می شود. وقت فوق العاده ای برای استراحت استف مخصوصا در رکاب مردم منحصر به فرد. امروز برای بحث های دوستانه ایده آل است.

 

اردیبهشت:

امروز روز خوبی برای تغییر محیط اطرافتان است. البته اگر خیلی برایتان مناسب نیتس نباید در لحظه برنامه هایتان را تغییر دهید. امروز طبیعت محافظه کار شما به شمت ابتکار جذب می شودف ولی شاید این علاقه به سرعت کم شود و حتی از بین برود.

 

خرداد:

شما که ادم اجتماعی هستید، موقعیت دیگری پیدا می کنید تا هوش خود را به رخ بکشید. هرچه علایق و دانشتان غیرمعمول تر باشند، اطرافینتان هم بیشتر به شما مجذوب می شوند. شاید از خارج خبرهای جدیدی به دستتان برسد. امروز در اکثر فعالیت هایتان خوش شانسی همراه شما خواهد بود.

 

تیر:

قالب ذهنیتان خیلی متعادل نیست. شاید تا هنگام عصر احساس کنید که به سمت هرچیز جدید و کشف نشده کشیده می شوید. بااین حال روی تغییرات ناگهانی حساب باز نکنید. امروز صرفا نمی توانید از پس انها برآیید.

 

مرداد:

امروز به راحتی غرورتان جریحه دار می شود. حتی کمترین شکست هم به عنان یک فاجعه تلقی می شود. هیچ گونه تغییرات ناگهانی را اغاز نکنید. وقت خوبی برای ملاقات با افراد جدید یا اینکه سعی کنید کسی را جذب کنید نیست. درروابط اجتماعیتان باملاحظه رفتار کنید.

 

شهریور:

خیلی وقت مناسبی برای ماجراجویی نیست. بسیاری از شما از محیط شلوغ لذت می برید. شاید امروز احساس کنیدکه آسایش درونی ندارید. بگذراید اتفاقات مسیرشان را بروند. به جای تلاش برای کنترل انها، نتیجه گیری های اخیر را ملاحظه، تحلیل و بازبینی کنید.

 

مهر:

امروز باید به جنبه خلاق خود توجه کنید. بسته به شخصیتتان، شاید به بحث های تازه، ملاقات های عمومی ومسافرت ، و ارتباطات هیجان انگیز با افراد جذاب علاقه نشان دهید. شاید حتی به ستاره شناسی علاقه نشان دهید.

 

آبان:

امروز می بینید که توانایی هایتان محدود شده اند. بااین حال اگر خردمند باشید، قادر خواهید بود که از شرایط استفاده کنید و حتی از سرنوشت تشکر هم کنید که فرصت داده کمی استراحت کنید. از فشارهای شدید اجتناب کنید که این ارتباطات را هم شامل می شود. اگر نمی توانید بدون اینترنت زندگی کنید، سعی کنید ساعت های زیادی را به پای آن هدر ندهید.

 

آذر:

امروز عطش بی پایانتان برای ارتباطات اجتماعی شما مجبور می کند که روی ارتباطات دوستانه کار کنید. سری به دوستان و اقوام می زنید و اتفاقات مختلفی را سازمان دهی می کنید. همچنین ممکن است که مکاتبه آنلاین در برنامه امروزتان باشد. عجله نکنید تا دنده ها را به سرعت عوض کنید. از چرخه اجتماعی کنونیتان استفاده کنید.

 

دی:

امروز تمرکزتان روی جنبه فردی همه چیز قطعی است. حتی استراحت و اوقات فراغت هم در صورتی که با دیگران باشد برایتان فایده بیشتری خواهد داشت. حتی اگر هیچ شریک و دوستی هم در اطرافتان نبود، یک کتاب جذاب هم می تواند همراه امروزتان باشد.

 

بهمن:

امروز کار اصلیتان این است که به خودتان روراست باشید. طبیعی رفتار کنید به استثنای مواقعی که شرایط الزام می کنند که به قوانین خشک سخت نظارت داشته باشید. حساس ترین های شما آخر شب احساس آزردگی پیدا می کنند. بارها و بارها همان هیجانات ناخوشایند همیشگی را تجربه می کنید. بااین حال ستارگان طالع می گویند که این اصلا معقول نیست.

 

اسفند:

غریبه ها و رهگذران را به درون خود راه ندهید. امروز برای شما به نوعی لحظه ی بارگیری مجدد است. امروز با داشتن میزان انرژی کم، فعالیت بدنی شدید اصلا برایتان مطلوب نخواهد بود. بسیاری از شما به طور شهودی ارتباطات اجتماعی را کم می کنند و به مطالعه و تفریح روی می آروند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1130

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان