عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

فال روزانه جمعه (23 اسفند - 14 مارچ)

فال روزانه جمعه (23 اسفند - 14 مارچ) فال روزانه جمعه (23 اسفند - 14 مارچ) فروردین: امروز انرژی و روحیه خلاق شما با کمی ناامیدی ترکیب می شود. برای اشتباهاتتان دیگران را سرزنش نکنید. اگر

فال روزانه جمعه (23 اسفند - 14 مارچ) فال روزانه جمعه (23 اسفند - 14 مارچ) فروردین: امروز انرژی و روحیه خلاق شما با کمی ناامیدی ترکیب می شود. برای اشتباهاتتان دیگران را سرزنش نکنید. اگر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    392 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    483 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    895 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    541 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    474 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    446 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    393 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    313 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
فال روزانه جمعه (23 اسفند - 14 مارچ)
خلاصه داستان :

فال روزانه جمعه (23 اسفند - 14 مارچ)

فال روزانه جمعه (23 اسفند - 14 مارچ)

فروردین:

امروز انرژی و روحیه خلاق شما با کمی ناامیدی ترکیب می شود. برای اشتباهاتتان دیگران را سرزنش نکنید. اگر منطقی و اتقادگر خود هستید، شاید کارهای خودتان ازارتان دهند. شاید حتی چیزی که درک کرده اید را هم کنار بگذارید.
 
اردیبهشت:
 
فضای رمانتیک برای شما بویژه زنان بسیار خوب به نظر می رسد، ، ولی نگه داشتن آن خیلی ساده نخواهد بود. انگار که دو نفر با شخصیت خیلی متفاوت در شما وجود دارند. نیازتان به ارامش، ثبات و راحتی با نیازهای درونیتان در حال جنگیدن هستند.
 
خرداد:
 
امروز اجتماعی بودن شما از تنها بودن منصرفتان نمی کند و بسیار مستقل عمل خواهید کرد. امروز روز این است که بسیار مصمم باشید. برایتان آسان تر است که به جای گشتن به دنبال مشاور و همراه، تنهایی به هدفتان برسید.
 
تیر:
 
امروز توصیه نمی شود که استراحت کنید و هشیادری خود را از دست بدهید. کوشا و متمرکز باشید. در صورت لزوم، به سرعت عمل کنید. دل و جرات خود را از دست ندهید. در هنگام عصر باموفقیت بر موانع خود غلبه خواهید کرد. در هیچ فعالیت طولانی و خسته کننده ای درگیر نشوید.
 
مرداد:
 
امروز برای شما می تواند که یک موهبت باشد. شاید به راحتی بتوانید تمام مشکلات را فراموش کنید و تنها روی جوانب مثبت زندگی تمرکز کنید. قدرت فیزیکی و ذهنی شما در حال رشد است که موفقیتتان در تمام کارهای انرژی بر را تضمین می کند.
 
شهریور:
 
امروز بعد از تعدادی موفقیت و ریسک پذیری می توانید کمی ارام بگیرید. ولی فراموش نکنید که نمی توانید کاملا از اتفاقات اخیر دور شوید. شاید مجبور شوید که روی بعضی از آنها کار کنید و هرج و مرج به جا مانده از یک طوفان را تمیز کنید.
 
مهر:
 
زندگیتان اصلا آرام نیست، ولی کم کم در حال برگشتن به وضعیت نرمال است. عجیب و غریب بودن اطرافیان در حال تمام شدن است که این آرامش و تعادل را برمی گرداند. هنوز برایتان زود است که ابتکار عمل خود را نشان دهید. همه چیز را بدیهی بدانید. به احتمال زیاد هیچ کس به توصیه و کمک شما نیاز نخواهد داشت.
 
آبان:
 
امروز برای بسیاری از شما کارهای روزانه اهمیت پیدا می کنند. حتی اگر درگیر یک فعالیت کاملا جدید شده باشید، باید سعی کنید درمورد آن همه چیز را یاد بگیرید. جزییات، برنامه های اخیر، راهنماها، دستورالعمل ها و مشاوران را جدی بگیرید. نباید در انتظار وظایف فوری جدید باشید.
 
آذر:
 
در تمام روز هم در درون و هم در بیرون احساس خوبی خواهید داشت. رخدادهای اخیر عزت نفس شما را بر می گردانند و تاکیدی بر این هستند که یک بار دیگر مسیر کاملا درست است. اگر پر از انرژی هستید، چیزی که آغاز کرده اید را ادامه دهید. باید روی توسعه پتانسیل خود در تدریس، راهنمایی، مربی گری و آزامیش باشید.
 
دی:
 
برایتان اصلا ساده نیست که از زندگی خود احساس رضایت کنید. بسیاری از شما از خود یا مردم اطراف ناراضی خواهند بود. اتمسفر خانه شاید تا هنگام عصر پر تنش باشد، همچنین بدن و روحتان نیز شاید این طور باشند. هرچه شب نزدیک تر شود، احساس خستگی بیشتری نیز خواهید داشت.
 
بهمن:
 
توصیه نمی شود که کارها را در نیمه راه ترک کنید. اگر نمی توانید پروژه تان راکاملا متوقف کنید، بهتر است به جای آن یک استراحت کوچک داشته باشید. وقت خوبی برای رخدادهای کوتاهی است که نیازی به سخت کوشی و رد شدن از موانع ندارند.
 
اسفند:
 
انگیزه های شما بدون به جای گذاشتن هیچ رد قابل توجهی می آیند و می روند. فقط در مدت چند دقیقه یا چند ساعت ممکن است که اشتیاق آتشینتان تبدیل به بی تفاوتی و خستگی توصیف ناپذیری شود. احتمال زیادی وجود دارد که یک پروژه کاری در نقطه آغاز شکست بخورد.
توضیحات / دانلود گزارش کد : 1168

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان