عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

اس ام اس عاشقانه و غمگین فروردین 93

اس ام اس عاشقانه و غمگین فروردین 93 اس ام اس عاشقانه و غمگین فروردین 93 زمستان نیست دلتنگی توست که میلرزاند چهارستون دلم را… پیامک عاشقانه و غمگین چای می نوشیدم که یکباره

اس ام اس عاشقانه و غمگین فروردین 93 اس ام اس عاشقانه و غمگین فروردین 93 زمستان نیست دلتنگی توست که میلرزاند چهارستون دلم را… پیامک عاشقانه و غمگین چای می نوشیدم که یکباره

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    390 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    481 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    893 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    540 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    473 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    451 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    445 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    392 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    312 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    445 مشاهده 2 پاسخ alizatab
اس ام اس عاشقانه و غمگین فروردین 93
خلاصه داستان :

اس ام اس عاشقانه و غمگین فروردین 93

اس ام اس عاشقانه و غمگین فروردین 93

زمستان نیست

دلتنگی توست که میلرزاند چهارستون دلم را…

پیامک عاشقانه و غمگین

چای می نوشیدم که یکباره دلتنگت شدم ، بغض کردم و اشک در چشمانم حلقه زد.

همه با تعجب نگاهم کردند ، لبخند تلخی زدم و گفتم:"چقد داغ بود"

پیامک عاشقانه و غمگین

درد دارد وقتی با نسیمی برود

کسی که به خاطرش به طوفان زده ای !

پیامک عاشقانه و غمگین

جایت خالی

چقد هوا برای داشتنت خوب است !

پیامک عاشقانه و غمگین

ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺪﻩ ﺁﺩﻡ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺷﺮﺍﯾﻄﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﮐﻪ

ﻫﯿﭻ ﮐﺪﻭﻡ از ﺷﮑﻠﮏ ﻫﺎﯼ ﯾﺎﻫﻮ ﻣﺴﻨﺠﺮ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﻧﮕﺮ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﺶ ﻧﺒﺎﺷﻪ !

پیامک عاشقانه و غمگین

به او بگویید این همه استخوان در بدنم بود ، چرا دلم را شکست ؟

پیامک عاشقانه و غمگین

در هوایم هوسی نیست

بجز دیدن تو

تو گل یاسی و من تشنه

بوییدن تو

پیامک عاشقانه و غمگین

دلم تنگ است

اما هنوز تو در آنجا جا میشوی

چقدر ابعاد بودنت عجیب است…

پیامک عاشقانه و غمگین

نامه ای از من اگر سویت نمی آید نرنج

هر چه را من می نویسم

اشک پاکش می کند

پیامک عاشقانه و غمگین

برای من از دور دست تکان نده

من تو را همین نزدیکی گم کرده ام

پیامک عاشقانه و غمگین

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت

و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !

پیامک عاشقانه و غمگین

دلبندم …

من دلم فقط روی دل تو بند می شود !

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1220

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان