عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

پیامک و جملات عاشقانه فروردین ماه 93

عزیز بودن آدمها به این نیست که وقتی می بینیشون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی به اینه که وقتی نمی بینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه !... جملات عاشقانه فروردین ماه 93 عزیز بودن آدمها به

عزیز بودن آدمها به این نیست که وقتی می بینیشون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی به اینه که وقتی نمی بینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه !... جملات عاشقانه فروردین ماه 93 عزیز بودن آدمها به

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    390 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    481 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    893 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    540 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    473 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    384 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    451 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    445 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    392 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    312 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    444 مشاهده 2 پاسخ alizatab
پیامک و جملات عاشقانه فروردین ماه 93
خلاصه داستان :

عزیز بودن آدمها به این نیست که

وقتی می بینیشون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی

به اینه که وقتی نمی بینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه !...

جملات عاشقانه فروردین ماه 93

عزیز بودن آدمها به این نیست که

وقتی می بینیشون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی

به اینه که وقتی نمی بینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

اونی که تو دلم جاشه

با عشقی که تو چشماشه

ای کاش مال من باشه

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم …

تنها یک جمله : هنوزم دوستت دارم !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمت !

اینقدر که امیدوارم می کنند به زندگی …

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

نگاهم کن که بی نگاه تو

جهان حتی به یک نگاه هم نمی ارزد !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

دلم برایت تنگ نشده اصلا

دوست ندارم ببینمت هیچوفت

خاطراتمان تکرار نمیشود دیگر هرگز

اما با تمام وجود دوستت دارم همیشه !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

حکایت مخاطب خاص و ما حکایت برکه است و ماه

دور از هم و در دل هم !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

وقتی که نیستی من و قلبم هر دو تیر می کشیم !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

در این آشفته بازار

هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم …

نازت را میگویم !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

در خاطری که تو هستی

دیگران محکومند به فراموشی …

این را به همه بگو !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم چرخ دنیا را به کامت بچرخانم

اما کسی را میشناسم که بر همه چیز تواناست ، تو را به او می سپارم !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

به اون که رفته و دیگه هیچوقت نمیاد نیازمندیم !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

سلام به اون عزیزی که فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

تو مثل دعای مادرم از ته دل می آیی …

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت

کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن

تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

در هر ورق زمان نوشته ام :

به یادت میمانم حتی اگر هزار صفحه از تو دور باشم !

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

چشمهای تو یک مرض مسری دارند !

هربار نگاه میکنمت ، تب میکند وجودم …

…::: اس ام اس و جملان عاشقانه :::…

صبحی که شروعش با توست

خورشید دیگر اضافیست

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1274

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان