عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

اس ام اس های ناب و قشنگ عاشقانه

اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟ فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند … . . اس ام اس عاشقانه آنقدر دوستت دارم که پروانه ها گیج می شوند گل ها تعجب می کنند

اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟ فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند … . . اس ام اس عاشقانه آنقدر دوستت دارم که پروانه ها گیج می شوند گل ها تعجب می کنند

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    390 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    481 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    893 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    540 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    473 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    445 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    392 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    312 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
اس ام اس های ناب و قشنگ عاشقانه
خلاصه داستان :

اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟

فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند …

.

.

اس ام اس عاشقانه

آنقدر دوستت دارم که

پروانه ها گیج می شوند

گل ها تعجب می کنند

و باران دلش آب می افتد !

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید و ناب

اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟

فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند …

.

.

اس ام اس عاشقانه

آنقدر دوستت دارم که

پروانه ها گیج می شوند

گل ها تعجب می کنند

و باران دلش آب می افتد !

.

.

تو زیباترین تابلوی دیوار زندگی منی …

کاش داوینچی تو را می دید !

.

.

اس ام اس عاشقانه فروردین

حسادت یا خساست ؟

اسمش را هرچه میخواهی بگذار ،

من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !

.

.

sms عاشقانه

گاهی بی دلیل نباش

گاهی بی دلیل بد باش

میترسم چشم بخوریم

آنقدر که با هم خوبیم…

.

.

عاشقانه

“صادقانه”عارفانه”شاعرانه”

“بی بهانه”باصداقت”بی نهایت”تاقیامت”

من فدایت شوم…

.

.

اس ام اس و پیامک عاشقانه

آسـمان که نشد، چرا درخـت نباشم

وقتی تـو در مـن این هـمه پـرنده ای!

ذهنم،پر از لانه هایست که برای تو …

ساخته ام…!

.

.

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم

.

.

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

.

.

تو هر شب بی ادعا در من شعر می شوی . . .

و من هر روز مغرورانه پز شاعر بودنم را میدهم …!

.

.

دلم یه رمان میخواد که اولش من و تو باشیم ،

آخرش ما . . .

.

.

به شقایق سوگند

که تو بر خواهی گشت

من به این معجزه ایمان دارم

منتظر باید بود

تا زمستان برود

غنچه ها گل بکنند

.

.

“تو” دوم شخصِ مفرد نیست

همه ی زندگیِ “من” است

.

.

پشت ِ شعرهایم

قالیچه می بافی

بانو

دست های ظریفت را

رج به رج

روی واژه هایم بکش

این شعر

دست بافت ِ توست…

.

.

دلم هنوز خیس خورده نگاه توست…

نازش بدار که نلغزد از میان دستهایت…

.

.

می خواهمت …

و این شاید آغازی برای خود خواهی ام باشد …

.

.

مثل باران های بی اجازه

وقت و بی وقت

در هوایم پراکنده ای

و من بی هوا

ناگهان خیسم از تو !

.

.

تکثیر ﺗﻮ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺯ ﺯﻧﺪگیم

ﯾﻌﻨــــــﯽ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﮐﻪ هیچوقت ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ

.

.

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم ، یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

.

.

.

عشق همه چیزو شفا میده اِلّا خودشو !

.

.

دوست من …

این روزها هوا پر شده از آرزوهای خوب ،

که برایت

به بادها سپرده ام .

کاش پنجره ات باز باشد…

.

.

تو که باشی بس است

مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟

.

.

همیشه دورنماها خواستنی ترند

مثل سراب

مثل فردا

مثل تو :(

.

.

بی تو سرد و خستم دل شکستم،میمیرم اگه نباشی پیشم . . .

با تو جون میگیرم،نمیمیرم بزار دستاتو تو دستم !

بی تو بی قرارم،نمیتونم از تو چشم بردارم . . .

با تو خوبه حالم سبک بالم،به این حس قشنگم میبالم !

.

.

دلم میخواهد نامت را صدا کنم!

یک طور دیگر

جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد!

دلم میخواهد نامت را صداکنم…

یک طور که دلت قرص شود که من هستم!

یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ,تو هم هستی…

.

.

تلخ است ،

تلخ تلخ این زندگی

اما عشق تو عجب تعادلی برقرار کرده است

شیرین است ،

شیرین شیرین در برابر این زندگی !

.

.

می شود در همین لحظه از راه برسی و جوری مرا در آغوش بگیری

که حتی عقربه ها هم جرات نکنند از این لحظه عبور کنند ؟

.

.

آرامشــی می خواهم ،

خلوتــی می خواهم ،

تــو باشی و من ..در کنار هـــــم …

تو …

سکوت کنــی…

و مــن

گوش کنم

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1433

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان