عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

اس ام اس های زیبا و احساسی فصل بهار فروردین 93

این پیام تقدیم به کسی که نامش در بهار من ، یادش در اندیشه ی من عشقش در قلب من و دیدارش آرزوی من است - - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - - زمستان با همه ی خشونت و سردی، متواضعا

این پیام تقدیم به کسی که نامش در بهار من ، یادش در اندیشه ی من عشقش در قلب من و دیدارش آرزوی من است - - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - - زمستان با همه ی خشونت و سردی، متواضعا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    392 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    483 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    895 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    541 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    474 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    446 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    393 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    313 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
اس ام اس های زیبا و احساسی فصل بهار فروردین 93
خلاصه داستان :

این پیام تقدیم به کسی که نامش در بهار من ، یادش در اندیشه ی من
عشقش در قلب من و دیدارش آرزوی من است

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

زمستان با همه ی خشونت و سردی، متواضعانه بهار را گردن می نهد. ما اما…

این پیام تقدیم به کسی که نامش در بهار من ، یادش در اندیشه ی من
عشقش در قلب من و دیدارش آرزوی من است

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

زمستان با همه ی خشونت و سردی، متواضعانه بهار را گردن می نهد. ما اما…؟

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

هیچکس، هیچ فصلی را بر بهار ترجیح نمی دهد. بهار فصل
رهایی از “خاک” است.بیایید همه ی فصل ها بهاری بمانیم

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -
افسردگی و سردی زمستان، محصول”کج” ایستادن خورشید است
تنها با ” راستیِ” اوست که بهار می رسد.

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک
شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک
آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید
عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بنگر به رستاخیز طبیعت که چه زیباست
و هر سال رستاخیزی دیگر را تجربه می کنیم
و چه زیباتر رستاخیز انسان در این عصر آهن وتباهی

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -
باز کن پنجره را که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گلستان آمد

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بهار،نـیم بهار،ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛بازارشان سکه شد!
دوست عزیز سبز ترین و همیشگی ترین بهار ها را برایت آرزو مندم

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -
گل، هویت بهار است. و بهار آیینه ی قیامت. در این آیینه خود را تماشا کنیم

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -
واقعا بهار و قیامت شبیه هم هستند

علف های هرز و گلها هم زمان از خاک سربر می دارند

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -
بهار سخاوتمند است، دامنی از گل به زمین می بخشد. کمی پای درس بهار بنشینیم

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -
بهار، ره آورد تفاهم زمین و آسمان است. بهار، محصول یگانگی است

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

از بهار پرسیدم عشق یعنی چه ؟گفت: تازه شکفته ام هنوز نمی دانم.

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، و زمین و درخت رازهای رنگارنگ
و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می كنند. در سال جدید خورشیدی، سبزی ، شادی ، كامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

شکفتن فقط مخصوص جوانه زدن دانه در فصلبهار نیست .وقتی قلب انسانی از مهر برای انسانی می تپد اوج بهار است.

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بهار ثانیه ثانیه میرسد.

و اینجا کیست به جز من به اندازه

تمام شکوفه های بهاری دوستت دارد..

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بهار یعنی... مرگ خاموش "آدم برفی ها"

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بهار امسال بی تو برایم از پاییز غم انگیز تراس

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

گل بی رخ یار خوش نباشد

بی باده بهار خوش نباشد

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

عزیزم برایم مثل همین “بهار” می مانی

آمدنت را همیشه تحویل می گیرم....

دوستت دارم

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

از بهار

تقویم می ماند

و از من

استخوان هایی که

تو را دوست داشتند...!

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بیـــــــا

و معجزه باش؛

مگـــــــر بهار

جز آمــدن

چه کـار می‌کند ... ؟

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بهار را به تو تبریک نمیگویم..

ترا به بهار تبریک میگویم

تو از هر بهاری ارزنده تری

بهارم...

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

شیشه عطر بهار، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا. همه جا آیت اوست

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

نه زمستان باش که بلرزانی!
و نه تابستان باش که بسوزانی!!
بهار باش که برویانی..

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

دوستت دارم هام تا ابد مال تو

که تقویم بر هیچ روزی ورق نمی خورد الا بهار نگاهت

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

حضور تو
بهار نارنجیست
که با چشم های بسته
لذتش عمیق تر است

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

پرستوی من تویی . .
می آیی
بهار میشوم . . .!
می روی
پاییزم . . .
عادت کوچ را فراموش کن
بیا و نرو
بیا و به من کوچ کن و
فصلِ مرا بهار باش تا همیشه . .

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بهار به نیمه رسید ، من وسط خانه تکانی واژه ها ، بدنبال رختی نو میگردم

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

اردیبهشت که بیایی من هم دوباره شاعر میشوم با بوسه ای بر دستان باران پیر وسر به زیر

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

سردی خاطرات زمستان را به بهار نیاور!
زمستان هیچگاه بهار را نمی بیند...!!

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بهار، این نمایش تحول و سرسبزی آمد تا بگوید اگر نمی شود همیشه سبز ماند می شود دوباره سبز شد.

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

نیایی هم

بهار می‌آید
حفظ آبرو کن ؛
بیا !

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

اردیبهشت رسیده... نمی‌دانم چشمان تو مست ترم می‌کند یا عطر بهار نارنج؟! ...

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

طوفان گل و جوش بهار است ببینید / اکنون که جهان برسرکار است ببینید
این آینه هایی که نظر خیره نمایند / در دست کدام آینه دار است ببینید . . .

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

تو باشی و هوای بهار و من
قدم به قدم فدایت می شوم
تو باشی، از لحظه های دلتنگی جلو می زنم
به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم
به بن بست ها، به خیابان هایی همه با یک نام …
دوست دارم تو باشی و من نشانی ها را گم کنم
راه خانه را هم ندانم تا همه بفهمند برای من کم حواس خانه آن جاست که
تو باشی و من قدم به قدم فدایت شوم!

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

بهار هم که نباشد، من به مهربانی تو ای دوست، از شکوفه لبریزم!

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

شاید امسال دست در دست بهار آمدی
در را باز می گذارم
اگر لحظه تحویل خواب ماندم، بیا داخل، کسی نیست؛ بیدارم کن!

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

چه اعجازیست بهار لب هایت!!!
با هر بوسه که میکاری، گونه هایم گل می دهد …

- - - - - - - - - - --------- - - - - - - - - - -

تو بخند تا سراسیمه شود  بویِ بهار

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1451

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان