عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

اس ام اس های تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر-سری دوم

گر پادشاه عالم شوی. . . . . باز هم گدای مادری روزت مبارک ********************** زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی...

گر پادشاه عالم شوی. . . . . باز هم گدای مادری روزت مبارک ********************** زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی...

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    390 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    481 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    893 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    540 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    473 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    384 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    384 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    451 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    445 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    392 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    312 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    444 مشاهده 2 پاسخ alizatab
اس ام اس های تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر-سری دوم
خلاصه داستان :

گر پادشاه عالم شوی. . . . .
باز هم گدای مادری
روزت مبارک

**********************

زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن
دوست داشتنی موقع گل کردن
عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن
پرستیدنی...
♡♥ روز زن مبارک ♥♡

گر پادشاه عالم شوی. . . . .
باز هم گدای مادری
روزت مبارک

**********************

زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن
دوست داشتنی موقع گل کردن
عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن
پرستیدنی...
♡♥ روز زن مبارک ♥♡

**********************

خوشحالم توکشوری نفس میکشم که :دخترش عفت داره، زنش عزت داره، مادرش حرمت داره، مردشم غیرت داره.
روزت مبارک

**********************

به من گر دولت عالم ببخشند..
برابر با نگاه مادرم نیست..

**********************

مادرمن
امیدم بی تو سرابه
یه حبابه روی آبه
زندگیم بی تو خرابه

**********************

به سلامتی مادر تنها کسی که وقتی به شکمش لگد میزنم از ذوقش می خنده!
سلامتی همه ی مادرا روزشون مبارک****

**********************

مادرم وقتی بهشت زیر پای توست، من چه دارم که فدای تو کنم...
روز زن و مادر مبارک

**********************

عشق یعنی مادر
صبر یعنی یک زن
مهر یعنی دختر
نوریعنی خواهر
هرچه هستی عشق صبر مهر یانور روزت مبارک

**********************

ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺭﻭ ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻝ!
ﻣﺤﻞِ ﺗﻮﻟﺪ ﻣﻦ، ﺁﻏﻮﺵ ﮔﺮﻡ ﻭ ﭘﺮ ﻣﺤﺒﺖ ﺗﻮﺋﻪ ﻣﺎﺩﺭ...
♥مادر♥
روزت مبارک

**********************

هر انسانی عطری خاص دارد!!
گاهی بعضی عجیب بوی خدا میدهند...
مثل "مادر"!!

**********************

قبله گاهم نفست مادر من/ سجده گاهم همه شوق از پس رخسارت نگاهت/بوسه گاهم همه پیشانی تو
تاج سر، سایه ات بر سرمن!

**********************

مادرم...............
هیچی از دنیا نمیخوام وقتی میخندی کنارم
من تموم شادی هامو واسه تو کنار میزارم

**********************

به این فکر می کنم
لالایی های مادرم
زیر کدام بالشتک کودکی هایم جا مانده؟
شاید هنوز بشود آسوده خوابید
پیشاپیش تولد بانو فاطمه زهرا (س) و روز مادر مبارک

**********************

به سلامتی مادر...
به سلامتی مادر من...
به سلامتی مادر عشقم...
روز مادر مبارک

**********************

مادرم ای آفتاب هستی بخش
ای روزنه امید
ای ستاره خورشید
روزت مبارک
دوستت دارم

**********************

دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی با مهر و وفای من
روزت مبارک همسر عزیزم. تنها تکیه گاه منی دوستت دارم

**********************

به سلامتی همه مادرها ... به جرم اینکه بهشت زیر پایشان بود دنیا را برای خود جهنم کردند!

**********************

خوشبختی یعنی :خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد. و تو آنقدر خوشبختی که خداوند تو را مادر آفرید........ مادر عزیزم روزت مبارک

**********************

هر دختری که اُم أبیها نمی شود
هرمادری که مادر دنیا نمی شود
نورتمام عالم امکان به روی هم
یک جلوه نور چادرزهرانمی شود

**********************

همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم.
همسرم مادر فرزند من باتو زیستن، بهشتِ زندگی من است.

**********************

زنان قبل از مادر شدن، “ پری ”
و بعد از مادر شدن تبدیل به “ فرشته ” می شوند...
فرشته ی زمینی روزت مبارک

**********************

مادرم هیچوقت نمیشود به تو گفت خاک زیر پاتم... چون بهشت زیرپاهاته... من کجا و بهشت کجا؟ مادرم دوستت دارم. با تمام وجودم.
روزت مبارک ای بهترین بهانه ی زیستن

**********************

مادر با تو من مالک دنیام

**********************

بهترین دارو در دنیا.....
آغوش مادر است...

**********************

مادر ، تک واژه ایست زیبا
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست
قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد
مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

**********************
مادر! در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود
و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.
روزت مبارک

**********************

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست
تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.

**********************

 مادرم سواد شعر ندارد ...
اما خودش زیباترین شعر دنیاست ...

**********************

لحظه‌ های با تو بودن
از عمرم حساب نمی شوند
از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت
زیرا که بهشت زیر پای توست مادر
دوستت دارم روزت مبارک

**********************

تو هرگز پژمرده نخواهی شد

چون ریشه ات مهربانیست

چیزی که شایسته هرکس نیست

**********************

زن که باشی ...
مهریه ات آب هم که باشد !
قاضی جیره بندی اش میکند!
آنچه نقد است فقط جان توست،که قسط بندی نمیشود!

**********************

مادری دارم اسمانی ولطیف
و به اندازه دل دریایی همه مادران مادر
روزت مبارک.

**********************

صدای خنده ی مادرم ، حتی غم هایم را هم می خنداند !

**********************

تنت قدمگاه آغاز بودنم شد !
آغوشت بهشت من است “مادر” …

**********************

بهترین سلام را درخوشکل ترین کادوی آرزو پیچیده وبابرچسب سلامت به آدرس زیباترین گل بهاری تقدیم وجود نازنینت می کنم.
روز زن مبارک

**********************

نفسم، معنای حقیقی عشق و دوست داشتن را در نگاه پاک تو یافتم.
روزت مبارک عزیزم. تنها تکیه گاه منی
خیلی دوست دارم...

**********************

روز مادراتون، مادر بزرگاتون، خواهراتون، عشقاتون، دختراتون، فرشته هاتون، روز همه ی گیسو بلندان مه روی اطرافتون مبارک.

**********************

مادر، کلمه ای به وسعت هستی، چگونه با کلمات توصیفت کنم؟؟؟
خدایا میگی بهشت زیر پای مادران است. از بهشت بهترم داری؟ میخوام واسه زیر پاها مادرم.....

**********************

کمترین آرزویم این است:
هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!
روزت مبارک

**********************

*'%'*
*' %' '*
*'%' %'*
*''% % ''*
)¡(
( )
  این دسته گل تقدیم تو باد

روزت مبارک

**********************

گفتم مادر..
گفت جانم...
گفتم درد دارم..
گفت دردت به جانم..
گفتم گرسنه ام..
گفت بخور از سهم نانم...
گفتم کجا بخوابم؟؟
گفت روی چشمانم...
اما یک بار نگفتم من خوبم ، من شادم،،
همیشه از درد و رنج گفتم!!
به سلامتی مادر،،
برای اینکه دیوارش از همه کوتاه تره،،
هیچ وقت نگفت من، همیشه گفت بچه هام.....
روز مادر ،، این گل زیبای خلقت مبارک....

**********************

زن بودن کار مشکلیست،مجبوری:مثل یک بانو رفتار کنی,مثل یک مرد کار کنی,مثل یک دختر جوان به نظر برسی و همانند یک خانوم مسن فکر کنی..هنرمند روزت مبارک

**********************

م : محبت
ا : ايثارگر
د : دلسوز
ر : راز دار
اينا يعني مـ ـ ـ ـ ـ ـ ـادر

**********************

اینبار "اعتراااااااف" نمیکنـــــم، "افتخاااااار" میکنــــم به داشتــــن فرشتــــه ای بنــــام:**مـــــــادر**.

**********************

قربان وجودت که وجودم ز وجودت بوجود آمده مادر

**********************

به بهشت نمي روم!
اگر مادرم آن جا نباشد

**********************

تمام فرشته هابه طواف توآمدند
توکه مظهرعشق وصفاومحبت بی منتهی هستی
روزت مبارک

**********************

چه حكايت جالبيست! كلمه ى زندگي با "زن" آغاز ميشود ...

روزت مبارک

**********************

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفريده شد
لبخند زيباى خداوند روزت مبارك!

**********************

زن مگو مرد آفرین روزگار
زن مگو بنت الجلال اخت الوقار
زن مگو عرش خدا را قائمه
ک محمد یک علی یک فاطمه

**********************

همسرم ؛ ای که در تار و پود وجودم و در جای جای قلبم
حضورت همیشه احساس می شود .
تو که گرمی بخش زندگی ام هستی ، همیشه دوستت می دارم .
روزت مبارک

**********************

زن ، روشن ترین افق پیروزی ، پرشکوه ترین اوج موفقیت است
بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم
همسر عزیزم ، روزت مبارک

**********************

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت
بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است .
روز زن مبارک

**********************

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . .

**********************

همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم.
مادرم، با تو زیستن، بهشتِ زندگی من است . . .

**********************

بیستم ماه جمادی / این ندا دادی منادی
آمده هنگام شادی / فاطمه از مام زادی

**********************

زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته / دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته
مریم زمکتب او درس حیا گرفته / جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته . . .

**********************

عالم شده معطر از گلشن خدیجه / خندد گل محمد در دامن خدیجه
آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه / کی می توان ببینند این عزت خدیجه . . .

**********************

میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .

**********************

دوش از سرور غیبم / بر گوش دل ندا شد
گفتا زجای برخیز، / عالم پر از صفا شد
ظاهر فروغ زهرا-س / از بیت مصطفی شد . . .

**********************

السلام ای درخت نور بر تنت همیشه رخت نور
ای الهه ی وفا و عشق ای تو خوبی و صفا و عشق
پاکی از وجود پاک توست عشق قلب سینه چاک توست . . .

**********************

همسرم روزت را تبریک گفته و هزاران هزار شاخه ی روز صورتی را به همراه تمام عشق که موجودیم است تقدیمت می کنم قربونت برم بدون که همیشه دوست داشتم دارم و خواهم داشت . . .

**********************

چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی
تو زهرایی , تو زهرایی . . .

**********************

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است
بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1522

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان