عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

آدم ربايي و تجاوز به دختر جوان توسط مزاحم تلفني

به گزارش خبرنگار بخش حوادث خورشیدی ها، چند روز پيش دختر جواني با حضور در شعبه اول بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان شهريار، از دو مرد به اتهام آدم ربايي و همدست ديگر... به گزارش خبرنگار بخ

به گزارش خبرنگار بخش حوادث خورشیدی ها، چند روز پيش دختر جواني با حضور در شعبه اول بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان شهريار، از دو مرد به اتهام آدم ربايي و همدست ديگر... به گزارش خبرنگار بخ

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    392 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    483 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    895 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    541 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    474 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    446 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    393 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    313 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
آدم ربايي و تجاوز به دختر جوان توسط مزاحم تلفني
خلاصه داستان :

به گزارش خبرنگار بخش حوادث خورشیدی ها، چند روز پيش دختر جواني با حضور در شعبه اول بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان شهريار، از دو مرد به اتهام آدم ربايي و همدست ديگر...

به گزارش خبرنگار بخش حوادث خورشیدی ها، چند روز پيش دختر جواني با حضور در شعبه اول بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان شهريار، از دو مرد به اتهام آدم ربايي و همدست ديگر آنها به اتهام آزار و اذيت شکايت کرد.
شاکي گفت: چند هفته پيش مردي با گوشي تلفن همراهم تماس گرفت و مدعي شد مرا در محله شان ديده و به من علاقه مند شده و خواست با هم دوست شويم، اما در پي تماس هاي بعدي او متوجه شدم، قصد مزاحمت دارد.
وي اضافه کرد: مرد مزاحم با ارسال پيامک هايي، مرا تهديد مي کرد اگر با وي ارتباط دوستي برقرار نکنم، زندگي ام را تباه خواهد کرد.
شاکي يادآور شد: روز حادثه در خيابان يک خودروي پرايد راهم را سد کرد و سه سرنشين آن به من حمله ور شدند و يکي از آنها گفت من همان فردي هستم که مي خواستم با تو دوست شوم. حالا که خواسته ام را قبول نکردي، بايد با ما همراه شوي.
وي خاطرنشان کرد: آنها کتکم زدند و با تهديد چاقو مرا به خانه اي منتقل و دو همدست مزاحم تلفني، محل را ترک کردند و مرد مزاحم مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.
شاکي گفت: از ترس آبرويم، موضوع را با خانواده ام درميان نگذاشتم تا اين که مرد آزارگر با من تماس گرفت و تهديد کرد اگر از وي و دوستانش شکايت کنم، تصاويري را که با دوربين مخفي فيلمبرداري کرده است، در شهر پخش و سي دي آن را نيز براي خانواده ام ارسال مي کند.
وي خاطرنشان کرد: بعد از تماس وي، چند نفر از دوستانم گفتند از مرد جواني شنيده اند که من مورد آزار و اذيت قرار گرفته ام. من هم موضوع را با خانواده ام در ميان گذاشتم و براي شکايت از متهم و دو همدستش، اقدام کردم.
بنا بر اين گزارش، با تشکيل پرونده و چهره نگاري رايانه اي از مرد آزارگر و دو همدستش، جستجوي کارآگاهان جنايي پليس آگاهي شهرستان شهريار در غرب استان تهران براي دستگيري آنها آغاز شد.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1529

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان