عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

اس ام اس شعر زیبا

کاش گاهی مرد بودممیشد شادی ام را به کوچه ها بریزمباصدای بلند از ته دلم بخندم وهیچ ماشینی برای سوار کردنم ترمز نکندمن از زن بودنم در این سرزمینگاهی سخت گله دارم • • • بگذار هر کس هر

کاش گاهی مرد بودممیشد شادی ام را به کوچه ها بریزمباصدای بلند از ته دلم بخندم وهیچ ماشینی برای سوار کردنم ترمز نکندمن از زن بودنم در این سرزمینگاهی سخت گله دارم • • • بگذار هر کس هر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    392 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    483 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    895 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    541 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    474 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    452 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    446 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    393 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    313 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    446 مشاهده 2 پاسخ alizatab
اس ام اس  شعر زیبا
خلاصه داستان :

/

کاش گاهی مرد بودم
میشد شادی ام را به کوچه ها بریزم
باصدای بلند از ته دلم بخندم و
هیچ ماشینی برای سوار کردنم ترمز نکند
من از زن بودنم در این سرزمین
گاهی سخت گله دارم

بگذار هر کس هر چه می خواهد درباره ما بیندیشد
بگذار دستان بخیلشان نمی از محبت را نیز چکه نکند
چه فرقی می کند اینجا باشی یا نباشی
وقتی معنای دوست داشتن را نمی دانی

روبه توسجده میکنم دری به کعبه بازنیست
بس که طواف کردمت مرابه حج نیازنیست
ازهمه توبه میکنم بلکه توباورم کنی
به هرطرف نظرکنم نماز من نمازنیست
عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست



اس ام اس شعر زیبا

نشسته خاطرات تو میان لحظه های من کاش فرا رسد شبی تو باشی و هوای من

 

طبیبان بر سر بالین من اهسته میگفتند
که امشب تا سحر این عاشق دل خسته می میرد
ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا به پا خیزد
چه سنگین می رود این مرده از بس ارزو دارد

خنده ام می بینی و از گریه دل غافلی
خانه ما از درون ابر است و بیرون افتاب

بی من اری تو خفته ای ارام
گرچه من لحظه ای نیاسودم
چه کنم رسم عاشقی این است
چشم من کور عاشقت بودم
بعد ازین می گریزم از هستی
به جهان نیز دل نمیبندم
ای همه شادمانیم از تو
بی تو هرگز دگر نمی خندم

درخواب نازبودم شبی دیدم کسی درمیزنه/درراگشودم روی او دیدم غمه درمیزنه/ای دوستان بی وفاازغم بیاموزید وفا/غم باهمه بیگانگی؛ هرشب به ماسرمیزنه

تو هر شهر دنیا یه عاشق داره
با گریه تو بارون قدم میزنه
خیابونا این قصه رو میدونن
رسیدن سر آغاز دل کندنه

نخورده می چه داند شراب یعنی چه
ندیده آب چه داند سراب یعنی چه؛
درست نیست که بگویم چه حالتی دارم
مرا ببین که بدانی  خراب  یعنی چه

محبت را به دل دادن صفای سینه میخواهد به یاد دیگران بودن دلی بی کینه میخواهد

ویرانه نه ان است که جمشید بنا ساخت
ویرانه نه ان است که فرهاد فرو ریخت
ویرانه دلم ماست که با هر نگه تو
صدربافرورخت و باردگر بنا شد

عالمی سرود:
«از بهر دفع غم به کسی گر بری پناه
هم غم به جای ماند و هم آبرو رود»
به کسانی بردم پناه
غم بر دل ماند و نگرانی های آنان هم آوار شد بر ویرانه ام
آبرو را دیگر نمی دانم کجا ریختم

خوشا آن دلی که پی نظر نرود
به هر درش که بخوانند بی خبر نرود

ای کاش زندگی تلخی نداشت
هیچ مردی بر شانه اش دردی نداشت
گرم گرم اغاز کردیم عشق را ای کاش لحظه ایی سردی نداشت

هوس کردم که امشب زیر بارون
برم تا جایی که میره خیابون
هوس کردم که فراموشی بگیرم
فراموشم شه که از زندگی سیرم



اس ام اس شعر زیبا

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 2053

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان