عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

جدیدترین پیامک های تنهایی و عاشقانه

جدیدترین پیامک های تنهایی و عاشقانه کلافه شده ام بخاطر شب هایی که تا صبح…. پلک هایم بخاطر یاد تو روی هم گذاشته نمیشوند من کی گفته بودم خواب را از من بگیری     &

جدیدترین پیامک های تنهایی و عاشقانه کلافه شده ام بخاطر شب هایی که تا صبح…. پلک هایم بخاطر یاد تو روی هم گذاشته نمیشوند من کی گفته بودم خواب را از من بگیری     &

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    390 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    481 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    893 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    540 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    473 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    385 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    451 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    445 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    418 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    392 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    312 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    444 مشاهده 2 پاسخ alizatab
جدیدترین پیامک های تنهایی و عاشقانه
خلاصه داستان :

جدیدترین پیامک های تنهایی و عاشقانه

کلافه شده ام بخاطر
شب هایی که تا صبح….
پلک هایم بخاطر یاد تو
روی هم گذاشته نمیشوند
من کی گفته بودم
خواب را از من بگیری
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
دستهایش با من نگاهش در خیابان و دلش
این یکی را نمیخواهم بدانم اما لعنت به دل هرزه اش!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
بغضمو وقت جدایی هی نگه داشتم به سختی
حتی واسه دلخوشیم هم دست تکون ندادی رفتی….
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
 
 
وقتی کسی نیاز به قانع شدن نداردوقتی خودم نیاز به قانع کردنِ کسی ندارم؛ سکوت می کنم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
اینجاست که وقتی زانوهایت را از شدت  ” تنهایی ” بغل گرفته ای
بجای همدردی برایت پول خرد می اندازند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
دلتنگم نه برای کسی از بی کسی خسته ام نه ازتاکاپو از دربه دری نه از دوستی نه یادی نه خاطره ی شیرینی تنهایم تنهاتر از ان سنگ کنار جاده اما مشتاقم مشتاق دیدار ان کس که صادقانه یادم کند….
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
یک دایره سادگی
یک مکعب کوچک غریبی!
دیفرانسیل خوبی آدم ها….
جذر تمام خستگی هایم
یک تکه از مساحت دنیا
برای
یک زندگی به حجم   من بس است
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
جقدرعکس دونفره داریم
من و ” تنهایی “
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
کاش الان زنگ میزد و….
میگفت
+
+
دلم خیلی برات تنگ شده
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
بدترین درد آن است
که برای توقف ریزش دانه های اشکت!
لبخند بزنی
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
چندی ست با خود درگیرم
دلم تو را با دست پیش میکشد و در آغوش خود گم میکند!
عقلم تورا با پا پس میزند و میرود….
با کدام کنار بیایم???
تو به من بگو
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
دلم برای یک نفرتنگ است نه میدانم نامش چیست ونه میدانم چه میکند حتی خبری از رنگ چشمهایش هم ندارم رنگ موهایش را هم همینطور نمیدانم لبخندش هم فقط میدانم باید باشد که نیست….
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم
تا بدانی همیشه انتظار دیدنت را دارم
 
 
 
 
 
تنهایی آدمها به عمق یک دریاست
اما برای پرکردنش یک لیوان محبت کافی است!
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
نمیتونه دیگه هیچی ببنده راه اشکامو….
آخه پرکرده تو قلبت یکی یه مدته جامو
دلم شور میزنه واست نزار دلواپست باشم
نمیدونی چقد سخته همش دلواپست باشم
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
کاش باران بگیرد
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند
و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم
و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم
و خلاص
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
گاهی باید به دور خود یک دیوار  ” تنهایی ” کشید نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی بلکه ببینی برای چه کسانی اهمیت داری که این دیوار را بشکنن
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
ای چشم هابه کسی نگویید چیزی ازدرونم….
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
نمی گذاشتم
به این راحتی دلم را ببری
اگر میدانستم
بعد از تو
زندگی
چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟ دل میخواهد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
اگر لحظه ای در ذهنت نقش بستم و دلتنگم شدی
زود از ذهنت بیرونم نکن
من برای این لحظه
نفس نفس به یادت و دلتنگت بوده ام نازنینم!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
دلم تنگ است
پرواز می خواهم
تا کجایش را نمیدانم….
فقط از زمین بیزارم
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
خدایا با این که  ” تنهایی ” ولی  ” تنهام ” نمیذاری….
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
پناه می برم به خدا از
نبودنت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
جداییمون گفتی یادته آشناییمون
اما موقع آشناییمون نگفتی پیش میاد جداییمون
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
اگه یروز رفتی و دیگه برنگشتی بهت قول نمیدم که منتظرت بمونم اما از تو میخوام وقتی اومدی یه شاخه گل روی قبرم بزاری
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
خدایا کم اورده ام درلیست آدم هایت اشتباهی شده اسم من که ایوب نیست
 
 
 
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه تنهایی
 
New sms Love
 
 
 
 
 
 
 
ستون فقراتم شکل آغوش تو شده
بگذار بازهم به تو تکیه کنم

توضیحات / دانلود گزارش کد : 957

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان