عاشقونه | پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی

http://khorshidiha-1.rozblog.com/

فال روزانه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳

هم اکنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یک بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر... - فال روزانه متولدین فروردین ماه هم اک

هم اکنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یک بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر... - فال روزانه متولدین فروردین ماه هم اک

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. کدوم مدل مو رو میپسندی ؟

    390 مشاهده 2 پاسخ majed_f
  2. داستان زیبای پیرمرد عاشق!

    481 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  3. ميگم يه وقت زشت نباشه....

    893 مشاهده 2 پاسخ alizatab
  4. عکس های جدید مبینا نصیری

    540 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  5. اس ام اس بيقراري عاشقانه

    473 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  6. تا حالا دقت كردين.....

    384 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  7. اس ام اس طنز و خنده دار

    384 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  8. اعترافات جالب و خنده دار

    451 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  9. اس ام اس خنده دار و جالب

    445 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  10. اس ام اس فلسفي و پند آموز

    417 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  11. اس ام اس تبريك روز معلم

    392 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  12. اس ام اس جوك و سركاري

    312 مشاهده 1 پاسخ alizatab
  13. داستان گل آفتاب گردان عاشق

    444 مشاهده 2 پاسخ alizatab
فال روزانه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
خلاصه داستان :

هم اکنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یک بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر...

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

هم اکنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یک بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مکان کنید، شغلتان را عوض کنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض کنید، قبل از اینکه هر تصمیمی برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی کنید.
- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

احتمالاً شما موفق شده‌اید که خودتان را از یک مخمصه نجات دهید، پس نگاهی مثبت به شرایط دشوار داشتن برای شما کار سختی نیست. فقط مطمئن باشید که اشتباهاً رفتار غیر طبیعی نداشته باشید. برای اینکه توانایی شما در دیدن جنبه مثبت هر موضوعی همچنین می‌تواند شما را به سمت تکذیب کردن سوق بدهد. موقع صحبت کردن مطمئن باشید که حرفهایتان نه فقط بر پایه تخیلاتتان بلکه بر اساس واقعیت پی‌ریزی شده باشند.
- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما از نقش بازی کردن خسته شده اید مخصوصا اینکه نقش کسی را بازی می کنید که از شما خیلی جدی تر است و شما آن را دوست ندارید. اما امروز فرصت این را دارید که اثبات کنید تبدیل به یک آدم جدید و متعالی شده اید. زیاده از حد صادق بودن با دیگران ممکن است این روزها برای شما دردسر آفرین باشد. و الان متوجه شده اید که این تنها راه عاقلانه ایست که دارید. یک راه برای رسیدن به آن هدف این است که خود را در میان مردمی که بانشاط و عاطفی هستند رها کنید. از ته دل خندیدن بهترین درمان برای شماست.
- فال روزانه متولدین تیر ماه

برنامه‌ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده‌تان به شما این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می‌گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.
- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما از خوشحالی روی پای خود بند نیستید و می‌خواهید کارهای عجیب و غریب انجام دهید. اما این اصلا اهمیتی ندارد!! شما با کارهای ناتمام زیادی روبرو شده اید و قادر نیستید از آنها فرار کنید. کاری نکنید که ناامیدی بهتان غلبه کند. این را هم بدانید که از کوره در رفتن نه دیگران را خوشحال تر می‌سازد و نه خودتان را!
- فال روزانه متولدین شهریور ماه

حتی اگر شما امروز نسبت به یک رابطه دوستانه جدید و پروژه‌ای خلاقانه خوش‌بین هستید، ممکن است کمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فکر خوبی است، اگر شما کاملاً کناره‌گیری کنید دیگران هم نخواهند فهمید که چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست که برای برنامه‌هایتان از آنها طلب کمک کنید، اما زمانی که بیشتر از همیشه به کمک نیاز دارید پذیرفتن کمک و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.
- فال روزانه متولدین مهر ماه

کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.
- فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر اخیراً کاری خلاقانه انجام داده اید یا نوشته ای در مورد شغلتان داشتید، امروز کمی خسته می شوید و نمی توانید حتی پشت کامپیوتر بنشینید. باید از خودتان بپرسید که انجام کدام کارها امروز از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است. بهتر است تا فردا صبر کنید. همچنین امروز فرصت خیلی خوبی در اختیار دارید تا احساسات عمیق خود را با فرد خاصی در میان بگذارید و برای یک بار هم که شده نگران آنچه می خواهید بگویید نباشید. حس هارمونی و گرمای زیادی در شما وجود دارد و این حس مسری است. شاید تابحال با این لحن با عشقتان صحبت نکرده بودید و او می خواهد چنین چیزی را تجربه کند. تردید به دل راه ندهید.
- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته‌اید و امروز هم با وجود پلوتو در خانه یازدهم یعنی خانه ارتباطات تشویق‌تان می‌کند تعهداتی که به افراد مورد علاقه‌تان داده‌اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکاران‌تان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و اشتیاق زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.
- فال روزانه متولدین دی ماه

خیلی رنج آور است که تمام گزینه ها و حق انتخاب های خود را در پیش روی تان ببینید و بدانید که مسیرتان قبلا انتخاب شده است. حتی یک تغییر کوچک و بی اهمیت هوایی کافی است که تمایلات شما را بیدار کنند تا مسئولیت های تان را کنار بگذارید و برای بازی و تفریح بیرون بروید. اما این تنظیم وقت و برنامه ریزی صحیح نیست. اول کارتان را درست انجام دهید و قبل از اینکه تفریح تمرکز را از شما بگیرد وظایف تان را به خوبی انجام دهید.
- فال روزانه متولدین بهمن ماه

زندگی احتمالا امروز گیج کننده به نظر برسد، اما این اوضاع آن قدر طولانی نخواهد بود تا بتواند کارهای شما را زیاد تحت تاثیر قرار دهد. در اواخر روز، به هر حال، ممکن است احساس کنید کمی گیج شده‌اید، حتی اگر شما فقط درباره آنچه که باید فردا انجام دهید فکر می‌کنید. اجازه ندهید فکرکردن به اینکه چقدر کار برای انجام دادن دارید شما را از پا درآورد و پریشان شوید. نگرانی‌های شما بسیار بدتر از حقیقت است. فقط آن کاری را بکنید که می‌توانید و مطمئن باشید که در هفته آینده اوضاع آرام خواهد شد و به آرامش خواهید رسید.
- فال روزانه متولدین اسفند ماه

ابرهای توفانی ماوراءطبیعه دارند از آسمان زندگی شما کنار می‌روند و آن را صاف می‌کنند . شما هلهله کنان این افق را می بینید. به نظر نمی‌رسد آنها آنقدر باشند که بتوانند راه شمارا سد کنند اما اطمینان بیش از حد هم ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد. اگر بیش از حد بی دقت باشید ممکن است بخش مهمی‌از اطلاعات را از دست بدهید یا اینکه به اتفاقی که می‌افتد به تندی واکنش نشان دهید. با این وجود امروز یک نتیجه مثبت می‌گیرید پس زیاد نگران این نباشید که چه اتفاقی می‌افتد و نتیجه کار خراب می‌شود!

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1620

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان